Het aftellen is begonnen....

28 juni 2010 - Lemelerveld, Nederland

Nog 7 dagen.... Dan begint de reis voor Annelotte.

Nog een laatste keer Skypen met Sydney voor de reis erheen gaat beginnen. Heel spannend allemaal....

Vooral een beetje gestress nu, ik moet al mijn dingen op het werk nog 'even' overdragen aan collega's en invallers en daarnaast natuurlijk:
laatste dingen aanschaffen en hopen dat nu alles in huis is. Alle papieren checken, ben ik echt verzekerd? Vertrekt het vliegtuig echt om de tijden die op het ticket staan? En vooral: hoe ga ik alles in mijn backpackersrugzak krijgen?! En vooral onder de 20 kg houden?
De wandelschoenen moeten maar aan tijdens de reis, dat scheelt weer wat gewicht en ruimte...

Volgende week rond deze tijd ben ik net opgestegen vanaf Schiphol en kan ik jullie over 24 uur berichen over een veilige aankomst!

Dus: tot dan!

Groetjes Annelotte

1. Silvia:
    28 juni 2010
    Oehh lekker hoor! De tas inpakken en het voorpret, lijkt voor mij al weer lang geleden. Heel veel plezier. Ga je volgen!

groetjes Silvia
  2. Christa:
    30 juni 2010
    Lotje, jeej lotje! Kan niet wachten totdat je veilig op een vreselijk vroege tijd voor mij in Sydney aankomt! En wees gerust, zoals mijn drie deadlines er nu voor staan, is de kans groot dat ik ook de hele nacht wakker gebleven ben, werkend aan mijn opdrachten in het computerlab .... Tot snel, liefs!
  3. ina eeftink:
    30 juni 2010
    Hoi Annelotte,

Cool zeg.....Australië!! Hoe lang blijf je weg? En wat ga je precies doen daar? Echt backpacken? Ga je wel af en toe even volgen hoor. Heel veel plezier en geniet er van. Na zo'n lange studie wel even fijn voor je.
    Groetjes Ina uit Nijverdal
  4. Els Bouius:
    2 juli 2010
    Ik las net dat jij met je vriendin een reis naar Australië gaat maken, je bent één van de velen die ik ken en vind het erg leuk om een klein beetje mee te reizen via de weg van internet. Een geweldige reis samen! Groet Els
  5. Kelly Jane:
    3 juli 2010
    Hoi Annelot!

Bij deze wil ik je heel veel plezier wensen met je reis! En ik houd je site in de gaten..ben erg benieuwd naar je verhalen! :)

Groetjes Kelly
  6. Coobs:
    3 juli 2010
    Hey Lot!
    Heel erg veel plezier meid! Als ik kon was ik je zo achterna gevlogen ;). Leuk dat we hier kunnen zien hoe het je daar af gaat :D
    Goede reis en zorg goed voor jezelf!!
    Knuffel,
    Coobs
    Ps. Moet ik je nog wat broodjes kroket opsturen?
  7. Rachel:
    4 juli 2010
    Hoi meis,

Oewh spannend zeg, het moment is eindelijk daar! Helaas zijn we niet meer uiteten geweest maar dat doen we wanneer je terug bent! Kun je direct uitgebreid vertellen over je reis! Bij deze wens ik je heel veel plezier! Geniet er van!

Liefs Rachel!
  8. Relinde:
    5 juli 2010
    Heel, heel, heel, heel erg veel plezier!

Liefs
  9. Kanaaldiekers:
    5 juli 2010
    Als het goed is, zit je nu al ruim een uur in het vliegtuig.....nogmaals heel veel plezier en geniet er vooral van want de tijd vliegt :),
    meid het is je gegunt !!!

groetjes van ons drietjes vanaf de bk-weg
  10. Tineke Timmer:
    6 juli 2010
    Hoi Annelotte, wij hopen dat de reis goed verlopen is.
    We gaan je volgen, dikke kus, Tineke